Портфоліо


Назва проекту 

Знайомство з геометрією.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

 Геометрія, історія, українська мова, інформатика

Навчальні цілі

 Після завершення навчального проекту учні зможуть:

• Роз´яснювати, впроваджувати та доносити нові ідеї до інших.
• Здійснювати вибіру та приймати комплексні рішення
• Ефективно формулювати думки та ідеї шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання
• Відповідати за результати спільної роботи
• Швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
• Використовувати комп’ютерні технології як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.
• Створювати презентації.
• Навчаться опрацьовувати відомості про роботи древніх геометрів, історію виникнення найпростіших геометричних понять.

Вік учнів, клас 

7 клас, 12-13 років

СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ 


В 7 класі учні розпочинають вивчати новий предмет – геометрія. Щоб цей предмет став для них зрозумілим, доступним і легким, їм пропонується взяти участь в проекті «Основи геометрії».
Проект «Основи геометрії» про найпростіші геометричні поняття: пряма, відрізок, промінь, кут, а також про давніх геометрів та їх праці. Це одна з перших і дуже важливих тем в геометрії 7 класу. Від досконалого її вивчення, від зацікавленості учнів залежить їх подальші успіхи у оволодінні геометрії. Даний проект підкреслює важливість теми, розвиває цікавість дітей до предмету, допомагає набути навички самостійності, вчить отримувати задоволення від самостійного пошуку знань і розв´язку задач, розвиває бажання складати свої задачі, побачити зв'язок між геометрією і іншими предметами шкільного циклу, наукою і життям.  

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  


Діяльність учнів та вчителя 
Опис оцінювання


До початку проекту.

Вчитель інформує батьків про навчання за методом проектів за допомогою публікації. На початку вчитель проводить бесіду з учнями з використанням презентації учителя . Учні переглядають презентацію вчителя, виконують завдання для визначення навчальних потреб, які представлені у формі  картки оцінювання та таблиці З-Х-Д відповідають на змістові питання у формі комп’ютерного тестування, знайомляться з тематичним та ключовим питанням, намагаються дати на них відповіді, висувають гіпотези. На цьому занняті учні діляться на 3 групи. Перед кожною групою ставиться ключове питання, яке пропонує вчитель. Учні продумують план проведення дослідження, вибирають дослідницькі методи, форми представлення результатів, знайомляться із критеріями оцінювання їх робіт.

 На цьому етапі перед початком дослідження,  з учнями обговорюються запитання як знайти джерела достовірної інформації по темі дослідження і використати їх.
Під час роботи над проектом вчитель демонструє презентацію для завдань проекту, для залучення, допомоги і заохочення учнів для дослідження. Учні працюють у групах. Група «Геометри» дає відповідь на питання: Чи мають актуальність роботи древніх геометрів для навчальної кімнати? Досліджують використання геометричних термінів в повсякденному житті, роблять висновки. Учні цієї групи створюють у якості журналу ведення спостережень та дослідження блог своєї групи, де записують свої гіпотези, відмічають хід роботи та отримані результат, а також сформульовані висновки. 
Група «Історики» шукає відповідь на питання: Чи впливає геометрія на сучасний світ?  Досліджують історію виникнення геометрії, опрацьовують праці визначних геометрів.
Група «Ерудити» проводить дослідження: Що ми знаємо про основні геометричні поняття? Дослідження полягає в тому, що учні визначають лексичні значення найпростіших геометричних понять та їх походження.  Свої дослідження вони представляють у вигляді учнівської презентації. Для пошуку необхідної інформації учні використовують підручник, додаткову літературу та Інтернет. Знайшовши відповідну інформацію в Інтернеті діти записують адреси знайдених ресурсів у список використаних джерел . Учні використовуватимуть Інтернет для ефективного спілкування в чаті, для пошуку необхідної інформацію для створення презентації чи публікації; участі в інтерактивних обговореннях, отримання вражень та відгуків інших людей щодо створеного ними продукту. По завершенню роботи над проектом. Учні заповнюють журнал взаємного оцінювання. Протягом усієї роботи над проектом вчитель використовує електронну пошту для нагадування учням про наближення до наступного етапу роботи над проектом. Службу миттєвих повідомлень вчитель використовує для консультування учнів по мірі виникнення проблем чи питань (або в разі хвороби дітей). Завершується робота над проектом демонстрацією результатів у вигляді презентації учнів.
1.До початку проекту проводиться:
а) Діагностика навчальних потреб учнів таблиця З-Х-Д.
б) рівня їх фактичних знань з теми за допомогою опитувальника.
2. Під час проведення проекту проводиться:
а) анкетування для групування учнів та розподіл ролей опитування учнів для розподілу на групи;
б) відслідковування ходу виконання роботи.
3. По завершенню проекту проводиться:
а) Визначення самоспрямованості навчання; 
б) Взаємооцінювання командною роботою;

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ Шаповалова Марина василівна

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ учитель математики та основ економіки, математика

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL:

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар